Så fel de blir.......

När inte de går som man har planerat :(     De blev inge simma idag för Jane mår inte bra, hoppas att hon kryar på sig fort nu. Inte minst för att vi kan träna igen utan att deras go pojk Leon fyller 3 år i morron *stor killen* :)

Jag har precis duschat och ätit lite och ska väl göra mig klar för att åka till Kubis som börjar idag, ska bli spännande och se vad dom har att erbjuda.

Längtar till de blir helg men samtidigt inte, för Hasse åker till Stockholm och jag har inga barn hemma heller. Snacka om trist :(    Men men jag kommer nog att terra allt och alla denna helg. Nu ska jag gå.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Eva

Du får gärna terra oss. :)

2008-05-15 @ 16:26:12
URL: http://cizzibellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0