Pontus kommer hem

Idag kommer go pojken hem :)   Längtar ihjäl mig efter han varje gång, ska bli sååååå kul, och Victor längtar oxå som bara den efter storebror :)

Igår va jag och Jane och simmade, de va såååååå UNDERBART skönt, längtar redan tills nästa gång vi ska iväg. Hade tänkt att ta en prommis nu på morron men jag känner att jag orkar inte de, får se om andan faller på om en stund. Ska hur som helst ta och göra mig klar för jag tänkte iaf gå iväg till mormor en sväng idag.
Fick precis höra att min ena moster ska flytta från stan *snyft* dock inte allt för långt men iaf. Lite ego känslor som dyker upp, men jag e SUPER glad för hennes skull. Hoppas hon blir mer lycklig där med sin käreste :)


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0