Ingen nytta

Idag har jag verkligen inte gjort någon nytta alls, har bara bäddat sängen men de e allt. Har där emot varit till Annette en sväng och sen traskade jag vidare till mormor som va snäll och bjöd på mat. Där fick jag stuvade makaroner med köttbullar till *mums* tusen tack snälla mormor för go middag.  Har oxå plockat ihop lite saker som jag och Hasse ska åka iväg med till Victor, ska bli kul att få visa Hasse Virres nya rum. Har fixat en liten tv, video, dvd och en tv-bänk som Virre kan ha på sitt rum. *mammas lillhjärta*  
Saknar Pontus nå fruktansvärt hinner ju som sagt inte mer än att få han så åker han igen, måste bli en ändring på de här innan jag blir tokig!!! Måste bara få ha han mer snart!!!

Men i morron blir de en trevlig dag iaf , jag ska vara med Hasse på dan och sen när han åker och jobbar så ska jag traska bort till min goa Mia, de va länge sen nu jag va där. Men i morron kommer jag :)    

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja du gumman sov gott nu så du orkar surra massor me mig imorron de behöver jag nu, KRAMIZ

2008-05-13 @ 23:03:28
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Micke

Tack för senast, Hälsa så gott till Hasse också

2008-05-14 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0