Hoppsan....

.........va trött jag e....  känns som de va sömnmedel i maten eller något, fast jag blev bjuden på en super god middag av mormor idag. Vi åt potatis, senapsås och korv *mumms*  
Tur att Mia ringde och fråga om jag ska följa med henne en sväng för annars så vette fan hur jag skulle ha klarat av att hålla mig vaken. Jag ska till tandläkaren i morron *usch* ska bara titta iof men iaf tycker inte om att gå dit. Sen blir de vidare på en liten utflykt med Kubis gänget, vi ska fika och spela kubb tillsammans. Tror att de kommer att bli trevligt, bara jag hittar till stället vi ska vara på så, de heter bureplatsen på norra berget. Är de någon som har varit där???  Nä nu ska jag sätta mig på ballis och ta en rök och för hoppningsvis vakna till liv!

Ha de så länge....

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas de kommer gå bra hos tandläkaren o att du inte har några hål! :)

2008-05-30 @ 07:19:41
URL: http://cizzibellan.blogg.se
Postat av: Kusin Therése

Vad härligt med en utflykt, det är du värd efter att ha plågats av tandis... Själv ska jag till vc och plågas av en fittkontroll (cellprov) sen ska jag njuta av en stooor glass (fast jag borde låta bli men man kan ju alltid köpa nya kläder i lite större storlek...) *S* Ha det gott!! Hälsa grabbarna! Kram

2008-05-30 @ 11:51:25
URL: http://tessans.webb.se
Postat av: camilla o svenne

Grattis på namnsdagen. ääh!
du kanske är lika duktig som mig att kolla bloggen men i alla fall grattis. jag ska sms:a åxå hoppas att du har kvar samma nr som förr. :)

camilla o svenne m familj

2008-05-30 @ 18:02:57
URL: http://sunnansjo.bloggagratis.se
Postat av: Ingrid

Grattis på namnsdagen Veronica!! Jag hoppas vi ses i Söråker i slutet på Juni...Och,Bureplatsen är väl det som ligger väster om Norra Berget?Ha en riktigt trevlig helg på Er!

2008-05-30 @ 20:37:01
Postat av: Marie

Grattis på Namnsdagen idag gumman =)

2008-05-30 @ 20:52:50
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0