Grattis på morsdag alla mammor :)

Idag blir de att besöka en del mammor vi har runt omkring oss, ska iväg till min mamma, min mormor och Hasses mamma idag.  Ska försöka hinna med en hel del på lite tid., Pontus åker ju tyvär hem till Peter idag :(   Tiden går sååååå fort när jag har min goa pojk här.
Helgen har flygit förbi denna gång, vi har haft fullt upp med att träffa min släkt från pappas sida för att farfar hade 80 års kalas i går. Vi var på resturang Piren ute på Alnön och åt, hur trevligt som helst va de. Go mat och kanon trevlig sällskap och roligaste av allt va ju att få träffa alla igen efter så många år. De e så sällan vi har tid och tar oss tid att träffas så här. Hoppas att vi får en chans att göra de snart igen. Har knäppt lite kort från i helgen och ska försöka ligga in dom vid ett senare tillfälle.
Nu ska jag in i duschen och sen göra något att äta till oss alla, Hasse har åkte iväg och fixat de sista inför vi ska till svärmor och svärfar. Vi ska ju även gratta svärfar som fyller år, så de blir att träffas och grilla lite. Ska bli så trevligt och mysigt att få umgås med alla, för jag har inte träffat min svägerska och hennes sambo på länge så de ska bli kul.

Nä nu ska jag surra med Mia i luren innan jag kastar mig in i duschen. Ha en bra dag på Er.

Kommentarer
Postat av: Eva

Ska vi grilla? De var mer än jag visste :) Lars får du inte träffa den här gången heller, han ska till sina föräldrar för att fira sin mamma. Ses sen! :)

2008-05-25 @ 14:41:28
URL: http://cizzibellan.blogg.se
Postat av: Kusin Therése

Tack för i helgen! Det var verkligen skoj att träffa allihopa igen. Hasse får nog kämpa för att tvätta bort "en trevlig prick"-stämpeln! Det var verkligen snällt att vi fick låna Hasses härliga lägenhet!! Vilka härliga ungar du har, ni har verkligen lyckast bra med dem!! Hälsa grabbarna! Kram

2008-05-26 @ 11:48:48
URL: http://tessans.webb.se
Postat av: Jonas Z

Ja det var väldigt roligt att få träffa alla igen! God mat och trevligt sällskap. Hoppas att alla släktingar kan träffas fler gånger... Är ju inte ofta det blir så som du säger. Ha det så bra!

2008-05-26 @ 14:40:16
URL: http://zacke10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0