Fy på mig

Ja hörni, jag har inga ursäkter, bara inte haft någon lust att skriva. De händer och har hänt en del men inget jag vill dela med mig av här.

Idag ska Virre på kalas, just nu ligger han på golvet och spanar in något barnprogram. Själv så har jag en aning träningsvärk, jag prövade balancebollen igår, åh jisses vilken grej! Ja man e ju inte smidig längre den saken e ju säker, de va inte de lättaste att hålla balansen på den. Snacka om att se ut som en strandad val, men jag fick skratta gott iaf. TUR att jag va själv hemma så att ingen såg mig *big smile*
Tog mig även en tur på step brädan som jag har hemma, fy fan va jobbigt de e, men den ska jag försöka mig på iaf en gång om dan.

Vad ska ni göra idag då???

Kommentarer
Postat av: Marie

Det var på tiden, har verkligen sett fram emot en uppdatering från dig =)
Kram gumman

2008-05-04 @ 09:36:46
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: maria B

Hoppas verkligen att går bra med träningen Själv har jag en träningscykel hemma som emma använder mer än jag hihihi men men den står ju där iaf :)Hoppas ni får en bra dag Kram

2008-05-04 @ 09:38:32
Postat av: Tilda

Friskt vågat- hälften vunnet!
Det absolut värsta (och bästa) är att ta tag i den där saken man så eviiigt drar sig för, den där saken som man vill stoppa undan längst in i garderoben, inte se inte tänka på :)
Och någon val tror jag definitivt inte att du är, de kan nämligen inte överleva längre stunder på land!
Ha en härlig dag i vårsolen och trevligt att se att du är tillbaka :)
Kram

2008-05-05 @ 02:31:18
URL: http://klumpadumpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0