Borta

Nu e nästan helgen över, tänk så fort den bara svischar förbi. Jag tyckte nyss vi fick hem Pontus och nu så har han åkt :(   Men jag har ju Virre kvar tills i morron bitti iaf en liten tröst. Grabbarna har lekt och herjat hela helgen och idag blev de blötläggning av dom, ack så smuttsiga dom va. Men som de sägs att lite skitiga barn e friska barn.
I morron ska jag och Jane ut och gå, ska bli skönt efter allt man stoppade i sig igår. Fast de blev inte sååå himla onyttigt trots allt, vi fixade glass och hackade upp en massa frukt till de. Alla barn mumsade och åt, plus att dom fick lördags godis oxå. Missa giffarna gör jag i mrron oxå :(   jag har tvättstugan i morron kväll, inte kul alls men de e inte så kul att inte ha rena kläder heller så de e bara att välja.
Ser att klockan drar iväg strax dax att fixa lite middag, hos oss så blir de kyckling och ris idag. Känns som länge sen vi åt de, och de ska bli så gott. Ikväll så ska vi upp till Annette och hjälpa henne med internet eller rättare sagt Hasse ska hjälpa henne, hon och jag lär nog sitta och surra kan jag tänka.

Kommentarer
Postat av: Marie

Of couse, de vet du bara å hojta till så bestämmer vi en pippi gul dag =)

2008-05-11 @ 19:42:17
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Eva

Jag visste inte att du gillar fotboll. :) Synd att du inte ska gå, för isf hade jag kunnat gå med dig. Vi har en gratis-biljett, men jag vill inte gå ensam o Lars ska på möte. Så vi lär ju inte använda den... :(

2008-05-12 @ 05:42:18
URL: http://cizzibellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0