Äntligen fredag :)

På morronen så hade vi de lite stressigt, kusin med familj kom ner från Boden och ska låna Hasses lgh i helgen. Men Virre hade ett bta humör i morse så de flöt på där iaf sen så åkte vi och mötte upp Therese och Lars för att dom skulle få packa ur och ta sig en dusch i lugn och ro innan dom skulle vidare ner till farmor och farfar.  När de va klart så åkte Hasse och släppte av mig och sen vidare till sitt jobb, han kommer inte hem förrän efter sju tiden. Jag har varit och hämtat Pontus på skolan nu på eftermiddagen :) *äntligen*  sen va Pontus snäll och hämtade Victor från fritids *tack min go pojke*    Nu sitter jag här en liten stund och "laddar" mina batterier för jag måste ju städa lite här för kusinen med familj kommer ju hit ikväll och umgås lite med oss *fan va sköj*   har ju inte träffat henne på många herrans år, ville inte åkta till Kubis idag, hade hellre varit med henne.  Måste fixa mat till grabbsen oxå funderar på om dom ska få äta på Sibylla idag, känner inte för att göra nå mat och Hasse behöver ingen matlåda på HELA helgen för han e LEDIG för en gångs skull känns de som. Ska bli så mysigt och skönt att ha han hemma i hela två dagar, de känns som de va evigheter sen sist.  Nä åter till städ och plock.   Vad ska ni göra i helgen då????


Ha de bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag ska jobba massa... Kom hem från jobbet för ett litet tag sen. Sen ska jag jobba sön kväll/natt oxå. O före det ska jag fira föräldrarna :) Imorgon blir de kubb, lite öl o kanske utgång. Trevlig helg! Kram

2008-05-23 @ 22:44:47
URL: http://cizzibellan.blogg.se
Postat av: Marie

Gomorron gumman, hoppas du får en underbar morsdag idag med massor av mys med go pojkarna, du är en underbar mamma gömzan kraaaaaaaaaaaaaam

2008-05-25 @ 09:14:13
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0