Väntar

Sitter nere i lobby och skriver ett par rader här i väntan på att Hasse ska sluta jobbet. Jag har precis gjort mig iordning, på med svarta "fin" byxorna en svart vit tunika och en midje kort svart kofta till de. Pricken över i:et hade varit om jag hade fått med mig mina stövlar men så va icke fallet. Va för trött och virrig *som vanligt* när de skulle packas. Påminnde Hasse om att kolla så att han hade fått med sig allt så mitt föll lite i glömska, så resultatet av de blev STOR kängerna till. Snyggt va?! NOT!!!! Men men jag kan ju inte gå utan skor så de e bara att snällt traska i dom här, med lite tur kanske vi kan hitta ett par billiga skor som passar bättre till mina kläder. Vi ska som sagt ut på stan och kolla runt lite. Nä nu ska jag upp på rummet och läsa lite till innan Hasse kommer.

See ya.

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad mysigt med en minisemester! Hoppas ni haft det riktigt bra däruppe. :) Glad påsk! Kram

2008-03-20 @ 08:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0