Lunch dax

Jag orkade inte blogga igår för jag va såååå trött, men nu e de lunch på jobbet så då tänkte jag passa på att skriva lite. Idag blir de gotta gotta hos mormor, för hon fyller 75 År idag. Ett stort GRATTIS till dig mormor :)
Så vi hinner inte mer än hem och kasta i oss lite mat så blir att gå till mormor sen. Med lite tur så kan jag gå hem tidigare idag, för vi tror inte att vi har grejer kvar att göra så länge till. Vi har jobbat på för snabbt, men vi e ju här för att jobba å inget annat. Eller så finns de mer att göra som dom inte har tagit in än.

Idag ska de bli lasang till middag *gott* och ikväll blir de mest att slöa i soffan. Nä lite nytta nu kanske :)

Ha de så bra.

Kommentarer
Postat av: erika

Fin bloggdesign

2008-03-04 @ 12:26:26
URL: http://yummiemummie.blogg.se
Postat av: erika

Detsamma

2008-03-04 @ 20:01:41
URL: http://yummiemummie.blogg.se
Postat av: Eva

Va gott med lasagne, de är superlänge sen jag åt det. Måste göra det nån dag om jag har tid. :p Visst kommer ni på fredag förresten?

2008-03-04 @ 21:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0