Lördags mys

Idag ska jag ha mys mys med grabbarna, med gotta och dricka. De blir bara jag och grabbarna för Hasse jobbar kvällen så han får mysa med oss när han kommer hem.
Till middag här idag så blir de tacos *mmm* de tycker vi om :)

Vi har precis kommit hem från affären och nu sitter jag för tillfället själv här hemma, Pontus e hos Alex, Virre e hos Mille och Hasse e på jobbet. Jag kan tänka mig att pojkarna med kompisar kommer hit sen å då blir de fullt hus :)

Jag ska sätta mig och göra en lista över saker jag ska packa med oss nu när vi far till Umeå. Jag ska följa med Hasse dit, han ska jobba och jag får en mini semester. Ska bli kul för jag har aldrig varit i Umeå. De sägs att de e en jätte fin stad.

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0