Inte så bra...

Jag va nyss på macken för att köpa mjölk, men så gick jag förbi chokladen som de dessutom va erbjudande på. Jag stod där och velade för jag ska inte äta sånt, men jag tog dom sen la jag tillbax men så tog jag dom igen. Stod och små flina föer mig själv för i huvet så fick jag upp en liten melodi.... En slank han hit å en slank han dit å en slank han ner i fickan....  ( betald och klar )  Sen gick jag hem och på mindre än tio min va en choklad kaka borta, 100g på så kort tid .... fy fan.... Ska ta upp de med min läkare som jag ska till i morron, de här e inte bra! Nu ska jag ta en cigg ( inte heller bra ja vet ) och en kopp te.

See ya

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, hur kommer det sig att det alltid infinner sig ett dtörre behov av godis för att det är extrapris? Ha de gott! Kramar från oss uppe i norr

2008-03-12 @ 15:28:41
Postat av: Marie

Saknar en uppdatering här jag =) miss you girlfriend =)

2008-03-12 @ 23:13:41
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0