Inte en droppe

Allt gick bra hos läkaren tills de va dax att gå till labb, jag va riktigt duktig som gick helt lugn och satte mig i stolen. Sa som de va till sköterskan att jag tycker absolut inte om de här, hon tyckte de va bra att jag talade om de för hon skulle ta de försiktigt. Vilket hon gjorde, hon va jätte go och lugn människa precis en sån man behöver när nerverna ligger utan på, de va ju synd att de inte va venen som gjorde de. För stucken blev jag tre ggr oxå, men inte en droppe blod hon fick. Hon stack en gång i varje armveck och en gång på handen, sen sa jag att nu ger jag upp ta bort nålen. Så de blev en ny tid så klart, bara att hoppas på att de går bättre nästa gång *puh*

Kommentarer
Postat av: Marie

Shit du är min idol nu du, aldrig att dom skulle få leka nåldyna med mig =(

2008-03-13 @ 18:43:48
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0