Idag e de 3 år

Tänk va tiden går fort, idag för 3 år sedan flyttade jag in i min lägenhet. De va ett tufft år, jag och barnen flyttade hit pga skilsmässa. De va nog inte lätt för alla inblandade. Men idag lever vi lycklig med varsin "ny" familj ex maken och jag, min exman har dessutom skaffat ett litet tillskott i sin familj. Lilla söta Freja har välsignat dom och vem vet hon kanske får små syskon i framtiden *blink* även om jag vet att de va jätte tufft när hon kom till världen. Hur som helst så önskar jag dom all lycka som någon kan få i framtiden. 

Själv e jag inte sambo än men hoppas att vi snart oxå ska bli de, att få känna att vi är en "riktig" familj vi oxå :) Vi har börjat att kolla runt efter en lägenhet, vilken djungel de e. Finns ju så mycke som ska stämma, hittar man en som faller en i smaken så e de (nästan) alltid som något inte duger. Men men de dyker säkert upp någon när de blir dax, titta kan man ju alltid de kostar inget :)  Finge jag bestämma så hade jag jobb och sambo livet redan, för dom som känner mig vet att tålamod e INTE min starka sida *skrattar lite åt mig själv*

Nu ska jag ta och klä på grabbarna lite kläder och mig själv oxå, kan ju inte springa omkring i morronrocken hela dan :)  Hasse han jobbar idag, han kommer hit i eftermiddag och äter pannkaka med mig och pojkarna :)

Ja just ja kläder va de ja *skratt*


Vi hörs nå mer, ha en trevlig dag och helg

Kommentarer
Postat av: anna

ja visst skulle det vara najs att kunna dansa? :D i helgen har jag haft kurs, i idrottsmedicinB, testmetodik, läser en distanskurs extra i år, här i umeå, så har just kommit hem. det blir lugnt i helgen, orkar inte så mycket mer :p själv då? hur går det med jobbandet? kram

2008-03-01 @ 15:38:03
URL: http://anst86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0