Hotel Wasa

Hejsan alla glada :) Sitter nu på hotel wasa och skriver lite, sitte helt öppet här så många rader blir de inte idag.
Igår när vi kom fram så va klockan ca elva, jag och Hasse började med att äta lunch på Frasses innan vi kunde checka in, lunchen va inge go alls. Aldrig mer Frasses i Umeå iaf. Efter att vi checkat in så åkte Hasse till jobbet och jag begav mig ut på stan för att kolla om de fanns något som jag kunde shoppa, de blev inte mycke shopping men lite fick jag med mig "hem", jag köpte en blå vattenfast ögonskugga, ett långt silverhalsband med ett hjärta, lite gotta och en dricka. De tog mig ÖVER en och en halv timme att ta mig tillbax till hotellet från stan, hemst att erkänna men hotellet ligger ju för fan mitt i stan oxå. Jag hade inte kollat vad som låg runt om så jag hade inte en aning om vilket håll jag skulle åt när de va dax att återvända, så jag yrade runt som ett tok på stan för att hitta, inte frågade jag någon heller för de tyckte jag va pinsamt för jag visste ju att de va här någonstans.....

Ojoj, ja jag säger då de, Hasse höll på att skratta ihjäl sig när jag talade om hur min dag hade varit. Vi var helt slut på kvällen men ut å äta skulle vi ju, vi hade fått tips om ett bra ställe som heter Balder. De va KANON mysigt där och go mat va de oxå :)

Efter maten så tog vi en sakta promenad till hotellet, väl framme så kom Hasse på att vi skulle till ica eller något liknande *suck* bara att klä på sig igen och traska ut, vi köpte lite dricka och varin tidning. Satte oss i varsin fotölj och nästan halvsov innan klockan va tio. Så tidig kväll blev de.

Blev väckt tidigt i morse av Hasse som sa att jag skulle låsa dörren, vi har bara en nyckel så de va bara att pallra sig upp vid kvart över fem tiden i morse, kan säga att jag hade stora problem att somna om :(

Vid halv åtta gav jag upp och tog en dusch för att sen klä på mig och gå ner och äta en hotel frulle, den kan man inte klaga på :)

Är skit trött nu känner jag, tittar ut och konstaterar att jag väntar med att gå ut tills Hasse slutar jobbet vid tre tiden, de snöar som bara den till och från. Ska ta mig en kopp te och en cigg nu. Får se om jag skriver nå mer ikväll eller om de blir en sväng i morron.

Vad finns de att göra i Umeå en tisdags kväll??? Är de någon som har FÖRSLAG????

See ya!!!

Kommentarer
Postat av: Marie my life as i see it

Gomorron gumman =) Ska strax plåga dig i luren en sväng =) saknar dig jag jue...

2008-03-18 @ 09:53:35
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: Anonym

Gå på Rex och ät middag

2008-03-18 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0