Hemma

Nu har vi kommit hem, eller rättare sagt vi kom hem igår kväll vid halv nio tiden.  Jag fick ett förslag om att äta på Rex, tyvär så hann jag inte se den komentaren förrän vi va hemma, men tack så jätte mycket för förslaget.

Idag kom Pontus hem till oss och ska stanna ända tills nästa fredag *jätte nöjd*  men tyvär så e han inte så pigg, världens hosta och hängig samt att han inte sover så bra på nätterna pga hostan. Hoppas han e bättre i helgen, vi har lite planer för den men vi får se hur Pontus mår.

Nu har vi nyss kommit hem från min mormor, vi har lämnat lite prinskorv som hon ville ha. Ska snart kolla om de e något se värt på tv ikväll.

Har inte så mycke mer att skriva nu så jag tar och myser med Pontus istället.

See ya

Kommentarer
Postat av: Marie

Gomorron gumman å Glad Påsk på er kramizar

2008-03-21 @ 08:51:14
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0