Bingo

Idag blev vi klar tidigt från jobbet, de va både skönt och inte. Nu e jag arbetslös igen, hoppas bara att de släpper snart så jag får ett jobb.
Jag åkte till mormor en sväng och surrade, sen gick jag och mormor iväg till affären för att handla lite mjölk och i samma sväng så prövade vi lyckan i bingohallen. Varken mormor eller jag har varit till en bingohall på väldigt lång tid, vi sattsade en tjuga men de bidde ingen vinst :( Men de va kul att gå med henne dit, bara hon och jag :)
Vi pratade om att åka till Timrå någon dag för att pröva lyckan på en gåbingo, de kan ju vara skönt om de kan vara lika vackert väder som igår och idag.

Jag pratade med farmor i morse och kollade om hon och farfar ska vara hemma i morron på eftermiddagen och de skulle dom :) Va bra tyckte jag för då kommer jag och Hasse ut en sväng till dom.

Undra vad vi ska göra för middag idag?! Vet inte vad jag e sugen på heller, å då e de lite svårare. Ska kolla i frysen och se vad jag hittar får något som kan locka smak lökarna :)

Jo just de ja, jag fick en handväska av mormor idag, som hon hade i skåpet och inte använder. Tusen tack snälla mormor :)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis till förlovningen! Idag har jag fått besök av din underbara son men hunden lockade nog honom mest. Gustav och Victor var på över våningen och flamsade runt tills Filip vaknade då kom dom ner och berättade att han var vaken :) Victor sa: "jag tycker Filip är gullig" och gullade och pratade med honom i sängen, är ju för härlig den pojken!

2008-03-05 @ 22:26:46
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Marie

Hej gumman hoppas du hittar det du vill ha idag =) syns snart kramizar

2008-03-06 @ 16:13:20
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0