Att de ska va så svårt.....

Att få till ett inlägg varje dag, de går ju så fort men icke. Alla ursäkter e då många, ska försöka göra bättre ifrån mig.

I onsdags blev de inge hälsa på farmor & farfar, de blev missförstånd på dagarna. Inte mycket att göra åt, bara att åka en annan dag.

I torsdags va Hasse och jag på stan och tittade en sväng, jag hittade ett par jeans som jag köpte. Som vi sedan åkte till svärmor med så hon la upp dom, dom e ju så satans lång i benen alla byxor så de e tur man har svärmora :)

I fredags så åkte vi till svärföräldrarna för att hämta byxorna och skrev ut en ansöka till ett jobb. Ansökan åkte vi och lämnade på en gång när den va klar sen åkte vi ner till farmor och farfar. De är tyvär långt mellen gångerna som jag/vi är där. Vi stannade inte allt för längee för vi skulle vidare till Eva & Lars på kvällen för att äta gott, surra och spela spel. Trevligt som attan va de, men Hasse va inte så pigg så vi rundade av ganska tidigt. Vi ska ju iväg och bowla på lördagen. Hoppas att vi kan göra om de snart igen :)

Lördagen kom och stackars Hasse ligger i feber, de va bara snällt för han att stanna hemma de. Vi fick besök på lördags förmiddagen oxå, Victor ringde och ville komma förbi *super glad jag blev*  själv klart så fick han de go pojken.  Snälla svärmor skjutsade oss istälet för Hasse så de gick bra de med. Jag tror vi va runt 20 pers som invaderade bowlinghallen, vi spelade, drack gott och åt goo mat :)  Vi var några tappra själar som satt kvar ganska länge, men vi halv tio tiden gav jag upp. Kände att jag ville hem till sjuklingen min. Fick höra att resten som va kvar hade gått ut på krogen, inklusive min 75 åriga mormor *krut gumma*   Har inte pratat med henne än men jag ska ta och höra mig för hur hon har haft de på krogen, för de ska gudarna veta att de händer INTE ofta. Vet inte hur många år sen sist hon va ut på nån krog. Men jätte skoj tycker jag.

Söndagen kom och Hasse va feberfri, så skönt. Så vi tog tag i städningen här hemma, sen så åkte vi ut till birsta city och kollade runt lite. Hasse handlade på jack & jones, de blev två t-shirts en svart och en vit samt en kortärmad skit snygg skjorta.  Vi gick in på buketten och köpte en liten grön blomma med kruka och for bort till pappa och Annlo med. Snabb kopp kaffe där innan de blev dax att stressa hem till *hobbyrummet*  tvättstugan. Skönt när de e gjort. När tvätten va klar så blev de att sitta och slötitta på tv innan de va dax att krypa ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: Marie

Miss you jag då =) Vi såg ju faktiskt på film oxå å hade snoppdialog =) kramiz gumman...

2008-03-10 @ 10:41:25
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0