Skavsår....

Fy va ont jag har i mina fötter :(   inte så smart att gå en halv lång promenad i dom nya sandalerna *skylla mig själv*
Så i morron blir de att tänka sig för vilka skor de blir. Idag va de satan så segt på Kubis, dagarna går sååå sakta nu när jag väntar svar om jag ska få en praktikplats.
Idag så grillade vi hamburgare till middag, snabbt enkelt och gott som bara den. Nu så håller Virre på att bada, jösses va lortig han va. Syns att han har haft kul med pappa och Freja i helgen :)
Nu ropar sonen så de väl bäst jag går in i sjöslaget dr inne och tvättar av han.

Ha de gött.

Kommentarer
Postat av: Eva

Vart söker du praktikplats? Hoppas du får den! :) håller tummarna

2008-06-02 @ 23:33:46
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0