Seg dag.

Jag har inte riktigt kommit igång ännu känner jag, vet inte om de har att göra med att jag sov som en kratta inatt pga att jag drog bort en tand igår och att jag har nog haft ont inatt.  Men nu så har äntligen Pontus kommit hem till oss så nu väntar vi bara på att Hasse ska sluta jobbet och komma hem, han slutar kl 14 men han cyklar från jobbet så han lär ju inte komma hem förrän vid tre tiden kan jag tänka mig. Jag tycker han gör de jätte bra som har börjat att cykla till och från jobbet, det e ju en bit till birsta plus dessa hemska backar som är dit och hem.

Idag så ska vi åka upp till svärföräldrarna och grilla, de ska bli så mysigt tycker jag.  Tänkte gå ner på stan idag med grabbarna men jag har fortfarande ont i munnen och känner att jag inte orkar de tyvär, tog nyss en ipren så jag hoppas att den börjar hjälpa ganska fort så man blir människa igen.

Vad ska ni göra idag då???

Ha de bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Va gott me grillat, de hade jag oxå velat haft! :) Men får väl grilla själv. :p Hoppas ni hade en bra kväll där :) Kram

2008-06-07 @ 01:26:01
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Jonas Z

Låter jättemysigt att grilla! Härligt!

Glad att det gick bra att dra ut tanden, även om det gör ont.. Det går ju över som tur är!



Idag åker jag hem till Sundsvall!!! Ska vara med familj och vänner, samt sommarjobba.



Också följer man ju Fotbolls-EM så klart :)



KRAM!!!

2008-06-09 @ 12:14:18
URL: http://zacke10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0