Ojdå

Nu va de ett tag sen igen, går visst i perioder de här plus lust och humör. I helgen så va jag, Hasse, Pontus, Victor, Mats, Natta och Hugo på drakborgen och hade super skoj. Har knäppt en del kort oxå som jag kommer att lägga in senare, måste ju lista ut hur fan man gör med att välja storlek på kortet innan jag kan ladda upp de och som sagt data e inte min grej *asg*

Helgen sprang förbi som vanligt och nu e de snart helg igen :)   I morron blir de att gå upp tidigt för vi ska iväg till Njurunda kyrka för Pontus har skolavslutning kl 8,15 och e väl slut ca 9,15 efter de så tar vi med Pontus hem tills nästa tisdag *wehooo* sen vidare till Victor som har avslutning kl 10,00 i Skönsberg. Lite tajt med tid kommer de att bli men de får gå iaf , sen får jag rå om Pontus själv för Virre har pappa vecka och Hasse jobbar kvällen i morron, trist med sånt e livet.

Jag har iaf skaffat mig en praktik plats på Ibis hotel här i stan, ska vara där i ca 2 mån. Ska börja med att vara med som frukostvärdinna och sen blir de att vara i receptionen oxå, känns riktigt bra att få göra något även om de bara är en praktik. Jag börjar nästa torsdag och börjar rätt soft måste jag säga för tiderna är mellan 8-12 på dan *nice* för om de e finväder så kan jag åka på kubenbadet med grabbarna, för där ÄLSKAR dom att vara och jag oxå för den delen *big smile*

Sitter just nu och tar de lugnt efter att ha fixat matlåda till Hasse, städat grabbarnas rum plus dammsugat, plockat i resten av lägenheten plus dammsugat där oxå samt tagit reda på rentvätten och stoppat undan den. Känns bra att ha städat undan, synd bara att jag skulle ha gjort de tidigare men men nu e de gjort *skönt*

Ska ta och slänga mig i soffan nu och surra klart med Mia i telefonen. Hoppas att alla får en trevlig kväll, ha de bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt gumman =) stort grattis, å du nu kan vi bada med kidzen i sommar =) jag jobbar ju inte för en gångs skull =) glad ha en fin avslutning idag, kan tänka mig att pojkarna är jättetjusiga idag, call me later kramiz

2008-06-12 @ 06:15:07
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: Eva

Grattis till praktikplatsen! :) Skönt att få nått att göra o de är ju alltid en bra erfarenhet inför andra jobb. :) Om du har tur kanske du t.o.m. kan få jobb där? Hoppas de kommer gå jättebra! Kram

2008-06-12 @ 07:30:21
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Kusin Therése

Tänkte önska er en trevlig midsommar!! Vi syns snart! Kram

2008-06-18 @ 18:11:38
URL: http://tessans.webb.se
Postat av: Eva

well well...HUR blir det???Ska vi ta en smyckesvisning hos dig eller kanske hos momma din i slutet av augusti???Jag får hem nya hös&vinter kollektionen i mitten av augusti;-D Kalasfina grejer & Kalas priser!Mellan 30-300 kronor..Det du!Så billiga design smycken hittar du inte någon annanstans än hos mig;-D

http://www.dagochnatt.se

Där finns ett Litet Smakprov.

På söndag går vi på semester i tre veckor,blir i stugan då..NICE!

Inte rinnande vatten och strömlöst på hela byn:-O

Underbart skönt att laddda batterierna där,så nu håller du tummarna för MINST fyra veckors sol framåt så jag får grilla fläsket...:-O

Kraaaaaaaaaamen påré!

//Eva

2008-07-09 @ 22:12:43
URL: http://myskusen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0