Nervös.....

Sitter nu på vuxendagis och sväljer min medicin som jag måste ta innan jag ska till tandläkaren, de e nån slags antibiotika tror jag. Vet bara att jag måste ta dom för att jag e en fd hjärt patient.
Jag e så nervös för jag har aldrig dragit en tand tidigare, alla säger att jag e lite fjantig för de känns ju inte. Men jag e nervös i alla fall, så folk får då tycka va dom vill. Aja de går säkert bra, måste ju tänka lite positivt oxå :)

Skönt väder e de ute oxå *nice*  Jag ska iväg med moster och mormor till birsta sen när jag e klar hos tandläkaren, hoppas bara att jag inte har allt för ont. Vi går bara halv dag idag och de känns bra plus att vi e ledig i morron och de känns ännu bättre :)   I morron kommer Pontus *wehoo* ska bli så mysigt att träffa han igen, känns som evigheter sen sist. De gick bra att lämna Virre i morse, han va så go lillkillen. Fick världens bamse kram och en go puss, dagen kan ju inte börja bättre.

Nä nu ska jag kolla runt lite på nätet. Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Jonas Z

Vet inte hur det är att dra ut tänder, låter inte kul, men det går nog bra ska du se!

2008-06-05 @ 10:22:35
URL: http://zacke10.blogg.se/
Postat av: Marie

Hörru du det är inmte de minsta fjantigt å vara nervös inför att dra en tand, du var jätteduktig klappar huvet

Måste vara skönt å ha det gjort nu i alla fall gumman Kramiz...

2008-06-05 @ 21:15:56
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh åhåh ja vill oxå leka vart finns vuxendagis höhö

2008-06-05 @ 21:16:58
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0