Duktig

Idag så va jag duktig måste jag säga, de gick bra att dra ut tanden men de va otäckt. Blodsmaken efteråt va ingen höjdare men de gick de med efter tag. Skönast va två timmar senare när jag fick äta, dricka och ta den efterlängtade ciggen :)
Men gudarna ska veta att jag va nervös, men hua jag bara skakde om händerna när jag skulle skölja munnen. Så jag köpte en top/tunika idag för 50 kronor för de tyckte jag att jag hade förtjänat.  Jag har precis tagit mig en ipren så att de inte ska ömma allt för mycket.

Hasse e snart på väg hem från jobbet, han slutar 16 idag *skönt* . Nu kommer Annette så jag ska vara social.

Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad duktig du var! De är inte alls kul att dra visdomständer, jag har också dragit en sån för ca 1 år sen. Åt mest bara soppa dagarna efter :p

2008-06-06 @ 00:12:56
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0