Torsdag 10/1

Idag vaknade jag till liv vid halv tio tiden, lite jobbigt att ta sig upp när jag inte har ett jobb eller har grabbarna hemma som måste upp. Jag fick lite gjort idag oxå. Fixade tvätten, bäddade sängen, duschade och har pratat med både Mia & Annette i telefon. Hasse har jobbat dag idag.
Va lite lur på om jag skulle klippa mig idag eller ej, de va en kompis dotter som klipper. Men de blev så iaf, de behövdes kan jag säga. Mitt hår va som tuggummi, hon fick slita rätt bra för att kunna kamma de. Men nu så e de gjort, blev nöjd. Tyckte att hon tog lite mycket på de mörka biten av håret. Men de behövdes kan jag tänka mig. Jag såg ut som ett troll innan i håret.
De blev en sen middag bara för de,vi åt lasange. Å inte blev den god heller :( men men vi tar inte Willys märke nästa gång utan knorr.
Hasse håller på att baka ännu en kladdkaka, den blev ju så god igår. Tror att mjölet gjorde susen *skrattar gott*
Undra om de finns nå bra på tv:n ikväll? I morron så får båda Hasse & jag en sov morron tillsammans, de va ju ett tag sen. Han har jobbat så mycket nu på sista tiden.


Nä nu ska jag kolla hur de går för han i köket. Ha de gott !!!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

JAG VILL JU OXÅ HA KAKA JUEEE *FUBBIT*

2008-01-10 @ 21:23:52
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0