Tjoho!

Hejsan hejsan. Idag får jag hem ena grabben *super glad* som jag har längtat :) denna vecka har gått så sakta :(
Men men så e de när man måste dela med sig, bara för mig att gilla läget.
Idag ska jag försöka göra ett ryck här hemma, har sagt de ett tag nu *dock inte högt* men än så länge så sitter jag i morron rocken och sitter här vid datorn. Blir inte mycket gjort så här inte *ler*

Uppenbarligen så har min besöksräknare fått fnatt (många besökare blev de på två dagar) *hihihi* de va ju synd. Hasse som va så snäll & hjälpte mig att sätta dit den samtidigt som han nynnar på ekorrn satt i granen. *hihi* Men han sa att vi ska ta bort den där och hitta en annan. Dessa gratis grejer är inte att lite på till 100% de kanske funkar för vissa, men inte för mig. Som jag brukar säga -Allt gratis e gott, men då finns de inga garantier att de smakar gott heller :)

Har surrat med Mia i telefon en sväng, hon va så snäll som ringde och väckte mig. Annars så har jag inte kommit upp förrän nu kanske...... Hoppas att familjen Rundqvist är på bättrings vägen. Nä sluta att yra en massa strunt och ta tag i städningen! Ja ja jag ska göra de nu. Hörs senare!

Ha de bäst !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0