Tatuera mig

Hoppas att jag håller mig fri från magsjuka nu då. Jag ska iväg och tatuera i morron klockan 11, vill ju så gärna göra klart på ryggen. Sen finns de ingen mer chans på ett tag att gör de. För "min" tatuerare flyttar ner till Solna nu i månads skiftet, inte nog med att han e billig han e SUPER duktig oxå. Alla som har varit till han vill tillbax och göra fler, sen att de e en drog i sig att vilja ha fler när man har gjort en de tillhör :) (oftast så e de så) 
Så den här veckan har han fullt upp med alla som vill hinna med att tatuera sig innan flytten, han har ju själv flytten att ta tag i och bandet han spelar i Small town pimps Jag tycker att dom e bra, dom ska ha sista spelningen nu på lördag innan Håcke flyttar. Dom ska då spela på Railway saloon, får se om jag hamnar där eller om de blir någon annanstans efter vi varit hos Kerstin.
Nä nu ska jag titta på tv en stund och invänta Hasse som e och hjälper en kompis med datorn. Med lite tur kommer han och ser på film med mig :)

Ha de bra, see ya!

Kommentarer
Postat av: josiee

Å vad spännande med tatuering!!!:D!!vad blir det för något??

2008-01-24 @ 06:49:28
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0