Tatuera mig idag :)

Idag ska jag iväg och göra klart min efter längtade tatuering på ryggen :)
Efter lite överläggning med min tatuerare så tror jag att de blir två änglar på varsin sida och ett namn på min tvillingsyster som ej finns i livet, jag hann tyvär inte lära känna henner heller för hon passerade till andra sida redan som nyfödd. Men jag känner de som om något saknas mig, de kanske e hon vem vet?! Jag kommer att knäppa kort på den så får ni se sen hur de blev. Jag ska dit klockan 11 så jag lär inte hinna med att skriva något mer förrän jag e hemma igen.

Nu ska jag se till att Virre får på sig lite kläder och frukost i magen, han ska iväg till sexårs och sen får han träffa sin pappa & Ulrika, som han har längtat nu. Att vara med mamma älskar han, men längtan efter pappa e stor nu.

Ha en bra dag så länge. SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0