Tankeläsare

Varför kan inte killar vara tankeläsare ibland? Eller varför bara inte ge fan att fråga om allting utan bara göra som man säger. Men icke! Här börjar man dagen på strålande humör och jätte sugen på att få ta för sig av lite vuxen gos, men nä då drar han minsann ut på tiden och ska göra allt annat och så ska de ta såååån tid. Nä han väl e på väg hem så tänker jag att men nu ska de bli gos gos av. Överaska han lite, måste ju få när han minst anar de oxå. De ska inte vara så planerat utan lite spontant. De va så längen sen jag va de så jag tänkte att nu jävlar. Nä då kommer han hem stressad som fan för att bilen står utanför porten, de går ju att ta en snabbis iaf tänkte jag. Nä då tjatar han på mig för att jag inte e klar och sätter sig vid datorn och väntar tills jag har fått på mig kläderna.

Jahapp på med kläder och sätter upp håret, då e man klar då. Men tror ni han e klar?! Nä de e han inte, för nu sitter han och läser min blogg och inte nog med de så ska han på toa oxå. Kände att all lust och humör bara rann av mig. Jaja nya försök nån annan dag. Vi ska iaf laga mat med svärföräldrarna, de ska bli kul och jag tror att de komer att bli gott. Vi tar med kyckling så får vi se vad som blir av de :)

Nä undra om jag ska ge mig på han nu när han sitter på sängen helt oförberedd *hihi*


See ya later ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0