Tankeläsare ?!

Jag vet inte med Er, men jag e då ingen tankeläsare. Tänk så tokigt de kan bli när en kille/man och en tjej/kvinna inte kan prata med varandra utan tror att de e såååå självklart allting.

Jag & Hasse hamnade i en sån situation igår kväll när vi skulle hem från Mia. Vi kommer ut till bilen som ser ut som en igloo, för de har snöat en hel del under tiden vi var där. Vi börjar att skrapa av varsin dörr så vi kommer in utan att all snö lägger sig på sätet när man öppnar dörren. So far so good ! Jag tar min kasse med en massa mjölk och hoppar in och sätter mig, samtidit tar Hasse fram den ÄNDA borsten som finns i bilen, frågar mig i samma veva om jag inte ska hjälpa han med att skrapa av bilen????
Nä svarade jag för jag visste ju att vi hade bara en borste å den tog ju han. Jahapp sagt och gjort Hasse tog borsten och sopade i ren ilska av bilen. Säger skit griningt när han sätter sig i -Tack så mycket för hjälpen!  På de spydigaste sätt han kunde.
Jag tände till och frågade om vi hade fler borstar i bilen?! Nä de hade vi ju inte. Vad skulle jag då har tagit?  Då säger han att jag kunde ha tagit sopen och han vantarna sina *suck*
Ja absolut så hade vi kunna göra om han bara hade öppnat munnen. Jag är inte och kommer aldrig att bli en tankeläsare.
De hör till saken att vi får såna här missförstånd lite nu och då, men igår så va båda jätte trött. Hade jag tänkt lite så hade jag kunna erbjudit mig att göra på de viset.

Jag e inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker :)

Så trött och sur gick vi in och började titta på varsin tv. Jag e som ett barn många ggr, jag måste få sura klart innan de går att prata med mig, eller att jag ska be om ursäkt. Men har jag bara kommit dit så e de absolut inga problem.

Jag har nog aldrig varit lätt att leva med, vågar fan fråga mina ex *skratt*  men jag kan omöjligt vara ensam om att vara tjurig som ett barn eller hamnar i små duster med den andra hälften.

Nä nu ska jag ta och göra lite nytta, vi lär ju höras senare. Take care!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0