Tandfen

Fick vi besök av natt, Victor har tapat sin andra tand *lycklig kille*
Idag har jag änligen fått hem Pontus, är såååå glad för de. Har han bara tills på söndag kl 13. Så jag ska njuta av varje sekund med honom!
Idag så har jag varit på stan med mamma, hon va snäll och köpte saker för 300 kronor. Hittade en massa saker på rea, synd att jag inte hade mer pengar för jag hittade massor med saker som jag ville köpa. Mamma köpte två linnen till mig och en NIKE keps till Pontus på stadium, en tunika till mig på kappahl, en längre topp och en stickad tröja åt mig på gina tricot. Jag köpte en PUMA keps till Victor på stadium och spray på åhlens som jag ska använda när jag plattar året, sprayen ska skydda håret på nå vänster. Hoppas att den funkar för jag tyckte flaskan va dyr, den kostade 80 kr. Men den räcker säkert länge så slår man ut priset på de så e den billig.

Middagen blev en succe, vi gjorde schnitzel, ris och svamp sås *mums* Pontus tog rekordet på att äta schnitzel, han åt TRE stycken *tappade nästan hakan* plus en massa ris å sås. Virre åt oxå kanon bra, de gjorde vi allihopa när jag tänker efter. Sen har de varit full rulle här på kvällskvisten. Nu ska grabbarna hoppa i säng och varva ner till en film. Jag och Hasse lika så, de blir inte allt för sent för Hasse öppnar i morron. Jag och grabbarna ska kanske iväg till Mia och hälsa på, de beror lite på hur dom e i morron och om eller när Mille ska till Angela.

Nä nu har jag inte tid med detta längre, ska sätta mig och söka lite mer jobb. Hoppas att jag inte missar några fler annonser, å tack och lov så har jag hjälp av Hasse att fixa dessa personliga brev som ska bli så pass bra att dom blir intresserad av just mig. Håll tummen att jag får något snart.

image61



Sen blir de att in ta rygg läge
image62


Ha de så gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0