SUR !!!!

Nu e jag trött och sur. Är vi människor verkligen så dum att vi säger en sak fast vi tycker precis tvärtom?!?

För Er som följt vad jag har skrivit så följde jag och min son med till IKEA igår. Hasse hade jobbat hela dan och kom hem till dukat bord vilket inte e så konstigt, för jag va ju hemma. Han va sen så han ringde hem och sa att vi skulle börja utan honom, så att inte Virre skulle behöva vänta. Bra sagt och gjort jag och Victor åt middag och blev klar innan han kom hem. Jag hann springa iväg till tvättstugan och på börja den oxå innan han kom hem.
Väl hemma så sitter jag en liten stund med han vid bordet och surrar, efter ett tag frågar jag o de e okej att jag å Victor åker en sväng till IKEA med Annette och Mille. Jorå inga problem, han skulle ta tvätten oxå. Absolut inga problem, åk du bara. Va bra tänkte jag, kul för grabbarna för dom älskar att vara där och leka. Jag och Annette satt bara å surra över en kopp te & kaffe, vilket va skönt de oxå. Bara att få sitta ooch surra om allt å inget.

Men idag så fick man på nöten för de. Nu fick jag höra att jag inte va så sällskaplig igår och att de först va okej att åka iväg, men inte sen eller va då!?! Han somna dessutom på soffan igår kväll, men de gjorde mig inget för han va ju trött. De va nog de här jag kännde igår när jag skrev på kvällen. Oftast när jag känner på mig något så brukar jag äckligt nog ha rätt.

Nu måste jag försöka bli på bättre humör, vi ska åka iväg till svärföräldrarna om ett tag. Men jag känner att jag har ingen som helst lust. Men jag tycker om att vara där och träffa dom, för dom e ju så go. Vi ska åka dit för att fira Hasses mormor oxå, som de ser ut så får jag bita ihop.

Hej så länge, hoppas att Ni har en bättre dag än mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0