Super nöjd :)

Fy fan va snyggt de blev tycker jag. Jag kan tyvär inte lägga ut nå kort än, för jag når inte att knäppa på ryggen själv. Ni får allt vänta tills klockan halv elva, elva.
Slut som människa e jag nu, jag åkte dit till klockan 11 och åkte där ifrån kl 16,15. Kan säga att första två timmarna kändes knapt, men de sista timmarna va jävligt kämpig. Men nu e de gjort :)
Känns lite jobbigt att inte kunna luta sig tillbax mot ryggen.  Hahaha ni ska se hur kul jag ser ut nu, jag har bara en munkjacka bak å fram, ser ut som en tvångströja :) inte äns en bh på mig, känns tomt måste jag säga.  Nä jag ska vila lite i soffan nu sen ska jag blogga mer och så kommer de kort på nytillskotten :)

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0