Sugen

Gudis så sugen jag blev på något, jag satte i min en choklad kaka på ett kick.......haha nä de gjorde jag inte jag tänkte ta mig en
frukt men de va slut så de blev en macka och ett glas mjölk istället. Lite bättre än gosaker iaf :)

Efter min andra djupdykning i garderoben så hittade jag ett par svarta bagy byxer och ett svart linne samt en stickad
skön rosa tröja. Kan inte säga att de va så snygga saker men de e skönt att spinga i här hemma. Men tror ni inte på fan att jag fick byta kläder igen för när jag skulle hälla upp badvatten till Virre så va duschen på, jag blev ju dyng sur *gahh* jaha bara att ta av sig och sticka in hvet igen och hitta något annat tills de har torkat. De får bli en munkjacka så länge.
Nä nu ropar sonen från badkaret, han ska visa när han simmar och dyker. En meter frisim de ni :) De va ett tag sen man kunde göra de själv, nu e de mer som en strandad val där inne *mohahaha*

Nä nu ska jag in och titta hoppas bara att han inte skvätter ner mig nu då :)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Jonna

godis är ju bara sååå himla gott!

2008-01-23 @ 15:26:21
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0