Sovit

Har Pontus gjort på soffan en stund, han har spytt till och från hela dan. Men han säger att han känner sig lite bättre nu, får se hur de blir sen. Moster Victoria ringde precis och undrade om jag ville komma till mormor och spela lite kort, ja de skulle jag ju vilja men de går icke när lillgubben e sjuk. Kan ju inte springa runt i gårdarna och smitta ner folk.

Men jag har fått lite gjort iaf, dammsugat hallen som va full i grus, bäddat rent i sängen och plockat lite, och sprang över till Hasse på jobbet och lämnad matlådan som han glömde *jag e ej förvånad* Där köpte jag en cola till Pontus och Virre fick en risifrutti. Stackars Virre blir såååå rastlös av att vara hemma när storebror ligger hemma å e sjuk. Han vill juuu sååå gärna hälsa på allt å alla idag, bara för att de inte går *stackars gogubben min*
Ska sätta mig och spela lite spel me Virre nu så han kanske blir lite gladare.


image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0