River och sliter

Gör jag i min fucking garderob....
image76

Men jag hittar inget vettigt som passar, måste vara för varmt där inne för allt har ta me fan krymt känns de som. Eler kan de kanskevara så att de e jag som har expanderat tro?! Nä inte rå, sen att min vikt rör sig som en jojo de e en annan sak *hm*  Jag måste sluta upp med att pula i mig en massa fet goooo mat och dessa godisar som jag ÄLSKAR. Känns som jag har förskt allt för att inte få socker sug på kvällen, inte fan..... de kommer ändå som ett brev på posten :(  

Nä nu känner jag att nästa djupdyknings atack in i garderoben e på g, bäst jag ta vara på den så kanske kanske med lite tur hittar jag något att ta på som inte e ett korvskin eller ett tält :)

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0