Pusta ut.

Kan jag göra nu, för Hasses present e löst. Tack varae syter yster och lillstrumpa som jag har valt att kalla dom för. Hasse läser min blogg så jag vill ju inte avslöja dom :) *tihi*

Nu e de "bara" mosters present och svägerskans present kvar. Moster vet jag iaf vad som ska köpas men svägerskan har jag inte bestämt ännu. Har en liten fundering men jag kan inte skriva den här heller för jag tror att hon oxå läser :) Hasse och Eva fyller på söndag men dom ska ha partaj på lördag. Dom som inte kan partaja på lördag får komma på söndag. Undra vad för slags fika man ska bjud på då? Något förslag någon????

Undra om jag ska ta och leta igenom garderoben efter lite kläder!? Jag har precis duschat och luft torka börjar lite lite kallt nu :) Ska stoppa ner Virre i ett bad oxå så han blir ren och fin tills han ska till pappa. Får se om jag kan lämna han ikväll eller om de blir i morron på sex års. Han e ju sååå snäll och go, gör inte alls mycke väsen av sig. Mer än nu när han har såååån längtan efter pappa. Tålamodet vill inte riktigt vara med och de kan jag förstå *go killen min* O jag kunde så skulle jag vilja ha både Pontus & Victor jämt hos mig. Men de går ju tyvär inte, dom vill ju så klart ha pappa med oxå.  Men en orealistisk önskan kan man ju få ha, eller hur?!

Nä kläder va de ja.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jobbigt det där med presenter, alltid lika svårt tycker jag.

2008-01-23 @ 12:34:12
URL: http://kallamigtilda.blogspot.com
Postat av: sanna

fin blogg

2008-01-23 @ 12:47:02
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0