Paletten

I eftermiddag ska jag och Victor åka till paletten, de ska bli skoj. De har varit jullov så vi har inte varit dit sen ett par veckor innan jul. För er som inte har en aning om vad Paletten är så ska jag försöka beskriva de.

Paletten är en grupp med ensamstående mammor och barn som träffas för att få surra lite. Mammorna får prata om sina behov, medans barnen leker med en lekledare. Det e kyrkan som ordnar de hela. Tro mig man behöver inte vara kristen på nå sätt för att få vara med. Själv så röker jag som ett skorsten emellan åt, tar en öl eller två på krogen och svär lite för mycket. *skratt* Skulle dock behöva skärpa mig på de *ler*
Men hur som helst så e de kanon bra tycker jag, gratis kyrktaxi och en middag för 20:-/ familj. Jätte bra pris för min plånbok :)
Måste hämta Victor strax, för taxin hämtar oss här hemma om ca en timme.

Jag skriver mer sen när jag e hemma igen.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0