Ny dag & nya möjligheter

Kaffe skulle jag behöva en kanna eller två av, vilken jävla otur att jag inte dricker de. Är såååå satans trött nu *bläh*
Har sovit för hårt tror jag, för somna va då inga problem. Men vakna..... Sitter och funderara på vad jag ska göra idag, jag vet att jag ska tvätta ikväll men de e ju då de. Nu på morron ska jag gå med Victor till 6 års, kanske jag blir piggare av lite luft :)

Hasse frågade nu på morron vad vi fick i maten igår, va då´rå tänkte jag. Han blev lite ställd över att jag hade skrivit om att förföra honom *hahaha* vilken otur för han att de inte blev av då, jag somnade nästa på en gång efter att hade kommit innanför dörren *stackarn* men den som väntar på nå gott *hihi*

Nä nu ska jag surrar klart med Annette innan jag ska gå med Victor.

Jag skriver mer sen.

Ha de gott alla !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0