Nu så...

Jag har äntligen fått lite gjort, men inte mycke. Jag har fixad frulle och plockat undan efter grabbarna grus. Städa rummet fick dom göra själv. Sen blev de skumbad för grabbsen, nu tjatar jag på att dom ska få på sig kläder. Klockan e mitt på dan, men men får snart stänga av tv:n så blir de fart på dom *ler*

Hasse jobbar för fullt och jag skulle behöva göra miljarder saker, men inget blir gjort iaf. Väntar på att Annette ska ringa när hon e i taxfreen på Arlanda, hon ska köpa en parfym åt mig *super glad e jag*  sen ska vi till svärföräldrarna och hälsa på en sväng. Efter de så blir de hem å fixa middag, idag blir de våfflor *urk* men grabbarn tycker om de jätte mycket. Själv funderar jag på att värma på lite köttfärsås och pasta. Får se hur de blir.

Längtar tills ikväll, har en STOR påse med lösviktsgodis i skafferi .......  åhhh tandvattnet rinner av bara tanken *hihihi*
Till de så blir de läsk *mumma*

Ska nu jaga pojkarna med lite kläder :)



image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0