Nattbesök

Inatt får Pontus besök i sin säng igen, moster ringde och frågade om min kusin Tobias kan få sova här för hon och maken jobbar natten. De e väl klart han får de.
Så de blir full rulle ikväll oxå.

Idag har inte hänt så mycke, mest tagit de lugnt *laddar för tvättstugan* Hasse e och jobbar kvällen. Just nu e de tok tyst här. Pontus e med Tobias och Victor e med Mille. Själv sitter jag här och tittar på klockan stup i ett, väntar på att den ska bli dax för att börja tvätta.

Tror jag vaknade på fel sida igen, Hasse tyckte inte att jag va så munter idag. Kan upplysa om att han heller inte va nån munter gök idag. Båda trött, de kan bara sluta på ett sätt..........lätt irriterad!!!
Men men de går la över efter ett tag.

Nu ska jag sno ihop lite käk.

Vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0