Middagen

Ska jag fixa idag, de blir en indisk kyckling gryta. De blir ett stor kok så jag kan göra lite matlådor som ska in i frysen. Jag kan lägga ut receptet sen, jätte bra föe den e absolut inte stark så den blir barnvänlig att äta samt för dom som inte vill eller kan äta stark mat. Själv så älskar jag stark mat, men de får jag fixa när de inte e barnvecka.

Besikta Annette & Marcus BMW har jag, Netta och pojkarna gjort idag, den gick igenom utan problem men dyrt dom fasen blev de. De gick 2170kr, men varför de blev så dyrt är för att dom kom hem med bilen igår från Tyskland. Men snygg e den, ska bli kul att få glida om kring med den i sommar. Marcus ska jobba så de blir jag, Netta och barnen i en BMW cab *längtar tills sommaren*

Nu ska jag ta tag i middagen. Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0