Måndag

Va segt de va att komma upp fy satan. Men till slut så, surrade med Mia i telefon ett tag och sen vidare in i duschen. Mia frågade om jag skulle med och handla men jag tackade nej. Jag har lite svårt att inte handla när jag följer med så där, de liksom kliar i fingrarna. Å hittar fynd gör man ju alltid när de inte finns pengar, så de va lika bra att stanna hemma. Men snälla Mia och Matte kom förbi senare och hämtade upp mig, de va ett tag sen jag va där och hälsade på nu. Dom bjöd på go mat som ALLTID, de blev lax, sås och potatis *nam nam nam*

Lilla Felicia va de full fart på, surrade på som bara den med mig. Kom till och med och satte sig i mitt knä oxå *go trollet* hon gjorde de med Hasse oxå efter att hon slutat att vara rädd för han och inse att han bits ju faktiskt inte utan en som en snäll nalle björn.

Efter att Mia sövde ner både sig själv och Felicia så blev de kortspel av. Mia vaknade till liv igen så vi kunde spela allihop, blir lite roligare då *skratt*
Vi spelade chicago eler hur de nu stavas, fösta omgången vann Hasse *nybörjar tur* så då ville vi ha en chans att kamma hem spelet. Så en gång till blev de allt, jag och Mia kämpade gärnet för att vinna, men i helvete heller de va Matte som vann till slut * hm undra om de va lite fusk med iaf*  Sen va vi så trött alliop så nästa gång så ska MIa och jag visa hur man vinner STORT *asg* eller hur då gumman?!!

När vi kom hem så blev de soffan och tv, mellan reklam pauserna så åkte sing star på. Hade ju tänkt att lägga oss i tid igår, men inte blev de så heller. Tror hon blev närmare ett tiden igen innan vi släckte och sov :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0