Lunchtid

Ja nu e de lunchtid och jag sitter i morron rocken och skriver för fullt. Jag blev väckt av att telefon ringde strax före tio, tänkte att de va Mia som ringde men de va de inte. De va Annette som ville kolla läget och tala om att hon e i sverige igen så nu kan vi surr på telefon igen. Jag ringde nog upp hennes pengar sist vi surrades vid *ops*

Nu ska jag försöka få i mig lite frulle innan Hasse kommer hem, han slutar kl 12 idag va skönt. Undra vad vi ska hitta på för något idag? Jag har  funderingar på om vi ska gå på bi ikväll, men vet inte vad vi ska se elller om vi kommer på något annat att göra. Nä lite frulle va de ja, vi hörs senare ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0