Lördag

Idag har jag bara tagi de lugnt sedan jag vaknade till liv. De första jag gör är att på väg till toa så slår jag på vattenkokaren, in på toa, ut i köket fr att ta min kopp te sen ut på ballis för morron ciggen. För de mesta ringer jag en kompis oxå för lite sällskap.

Nu har jag precis fått på mig lite kläder efter en skön dusch. Grabbarna har badat och fått på sig kläder, samt lite frukost i magen. Nu håller dom på att spela tv-spel för fullt + att dom har en varsin kompis här. De e Mille & Alex som e på besök.

Tyvär så åker Pontus hem till pappa sin idag =(      Så nu dröer de två veckor tills nästa gång jag får rå om min go pojk.

Får se vad som händer senare idag, Hasse jobbar nu på dan men ska komma hit sen. Som sagt vi får se vad som händer för oss i eftermiddag/kväll.

Jag har blivit snorig oxå =(    Jag trodde att jag skulle klara mig, men icke. Jag har ju haft turen att klara mig när resten av familjen åkt på magsjuka. Nåja de går över.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0