Jag gjorde fynd igår

Dom här köpte jag för halva rea priset på Kappahl :)

image79
BH:n betalade jag 59,50 för och trosan gick på 24,50 de skulle ha gått på 238kr



image80
BH:n betalade jag 64,50 för och trosan 24,50 de skulle ha gått på 248kr


Jag pröjsade 173kr för allt inte illa va?! *glad*  Allt skulle ha gått på 486kr. Hoppas bara att jag kan ha en av de nya bh:arna ikväll eller om de blir att bli utan. För er som har missat de så har jag tatuerat mig på ryggen så jag har lite problem att ha bh på mig tills de e läkt :)

De kostar att ligga på topp :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte illa pinkan Vronkan.
Nu har JAG hittat hit. Härligt med lite läsning!
Kram på dig.

2008-01-28 @ 15:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0