IKEA besök

Middagen idag blev potatis, fiskpinnar, felix fiskdressing *mumma*  och spenat. Gott som bara den, sen va Hasse jätte duktig som diskade efter maten OCH tog hand om tvätten medans jag och Virre åkte till IKEA med Annette & Mille. De va mysigt att sitta där i fiket att surra lite när grabbarna va på lekland en timme. Sen vi om hem så har jag fixat med battrier till Virres bil och hunnit med att bada han. Nu e de bara jag kvar som ska ta en dusch innan de e dax att krypa ner å sova.
Någon kvällsfika behöver inte Virre ikväll, han har ätit bra med mat till middag, han fick en mjukglass och varmkorv av Annette och han åt upp ALLT. Hoppas att hans mage inte går i strejk. Nu när jag har bloggat klart så ska jag borsta tänderna på han och sen ska han i säng. Ska upp till sex års i morron, å de kan vara lite si och så med att komma upp på morronen.

Tycker synd om Mia som behövde släpa sig ut i detta väder som varit idag *usch å fy* men nöden har ingen lag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0