Igår

Vad hände igår då....?!  På morron så lämnade jag Virre,  under dagen tog jag de bara  lugnt, tittade efter lite jobb och så. Jag tog mig en dusch och kläde på mig. Klockan gick och de blev dax för lite middag. Hasse kom hit efter jobbet och åt lite mat. De blev BBQ biffar med sås och ris. Faktiskt ganska gott :)
Struntade i disken för att åka till min ena moster Kerstin som fyllde 50 år.  Vi kom dit lite sent, men fint folk kommer alltid sist heter de va!? :)
Där fick jag träffa några ur släkten, de va kul för de händer inte varje dag. De va Morbror Lasse med fru Eva, moster Victoria och hennes nya kille va de Anders eller Andreas???? Pinsamt när minnet sviker så, förlåt moster.... de va moster Agnetha, Mormor, Mamma, kusin Micke och Kerstins nya kille Ulf.
Vi hade jätte trevligt allihop, surrade och skrattade tills klockan blev runt halv tio innan vi åkte hem.

När vi kom hem så blev de lite macka och te, satte mig i soffan och kollade om de fanns något på tv. Hittade en gammfilm En prins i New York som jag började titta på. I pausen bev de att göra sig klar för natten. Kröp ner i sängen och såg klart på filmen. Dock inte utan att ha somna till ett par ggr :)
Hasse tyckte att jag kunde släcka ner för att sova, men näää den e ju rolig oxå. Tvingade mig själv att se klart den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0