Hemma igen.

Så nu har vi kommit hem igen *skönt* Victor kom isäng lite sent, men de blev tidigare än igår. Bättre de än försent.
Vad gjorde vi i kyrkan idag då?! Jo vi började med att äta middag, idag serverades de torsk, potatis, äggsås och rivna morötter. Jag åt så jag höll på att spricka, till och med Victor åt super bra *stolt*   efter middagen så blev de efterrätt som bestod av glass, bananer, chokladsås och maränger. Jag hade tagit med mig ett äpple som jag smaskade på, men jag kan säga att tandvattnet rann å inte var de för att äpplet va gott *vill oxå ha glass* mmmmmm
Men jag har sagt till mig själv att nu e de nog, bara gotta på lördagar *igen* hoppas att jag kan hålla de denna gång.
Håll tummarna för mig.

Jag e såååå socker beroende, älskar alla go saker, som nu på kvällarna e de värst. Jag har lite kakor på ballkongen som jag vill tugga i mig NU!!!!!!!!
Får ta mig en knäcke macka istället :(          jaja de e ju nyttigare iaf :)


Undra om jag ska förföra karln ikväll, han e å hjälper nån med datorn. Näe jag känner att jag e nog för trött för de. Vet ju dessutom inte vilken tid han kommer hit. Jag kanske har somnat redan, eller om han kommer snart så e risken stor för lite rajtan tajtan *fniss*

Nä nu ska jag ta å ringa Mia en sväng.

Ha de bäst !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0