Härligt

Tusen tack igen för igår. Vi hade de så jätte trevligt !!

Efter en härlig sov morron så har jag bara varit idag *skönt* Pontus kom kl 14, så skönt att ha han hemma med mig. Jag trodde jag skulle få rå om han själv tills i morron för Victor kommer inte hem förrän då. Men så ringde Virre hem och frågade om Dennis fick sova här inatt. Hm....ja de e klart han får, men när kommer du hem då? Fick prata med Micke, som hade yrat till de med dagarna. Vilket inte mig emot. Så nu e Victor på väg hem med Dennis. Så nu blir de full rulle med grabbarna grus =)

Hasse e och jobbar kvällen, så jag och grabbarna ska titta på shrek 3 och äta gotta.

Ha de så bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0