Go morron

Här e de bara fina fisken. Pigg och alert, ja jag e ju seg som vanligt på morronen men i hälso vis så e vi pigg. Virre e de full fart på idag, så skönt att se. Han sa till mig att idag får jag träffa Findus och han har nog saknat mig, och mamma vet du Findus blir nog glad eller hur?
 Go killen min! Virre sa oxå att han längtade efter pappa & Ulrika, de tror jag de han som e van att vara hos sin mamma och pappa varanan vecka. Jag talade om för Victor att dom oxå saknade han, de va bra tyckte han :)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på för något,  får se vad som händer. Har hunnit att surra med MIa i telefonen här på morron kvisten, lär nog hinna med ett par svängar till :)

Jo just ja, Maria har blivit moster igen. Igår fick Jenny & Micke en lite tjej och stolta Nelly blev stora syster. Maria ska upp till dom idag, hoppas hon kommer ihåg att knäppa en massa kort. Jag vet ju hur förtrollad man kan bli av dom små liven. Blir så lätt att man kommer av sig :)  
Passar på att önska Maria lycka till idag för sitt ärende på sjukhuset.

Nä nu ropar Virre och vill ha hjälp med datorn inne på grabbarnas rum, måste kila.

Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0